#ASBTEC10Anys: els bioproductes

L'equip actual de l'Associació de Biotecnòlegs de Catalunya també hem volgut celebrar el desè aniversari compartint amb el lector què és l'ASBTEC per nosaltres.

¿Qué sería de la vida sin alguien que te apoyase, enseñase, animase y confiase en ti? Eso es exactamente la ASBTEC para mi. Apoyo cuando tienes dudas, enseñanza constante, ánimo si algo sale mal y confianza para llegar dónde te propongas.

Estefanía Fernández - Coordinadora de ASBTEC-Empresa


A mida que aprenem, que investiguem, que avancem al món professional, més i més especialitzats ens tornem. De tant científics, sovint ens acabem sentint desubicats en la majoria de discussions sobre ciència. Per mi, ASBTEC és el contrapès del meu reduït camp de coneixement. El dia a dia a l'associació em permet ampliar horitzons i descobrir camps que em meravellen i que, ben mirat, tampoc són tan llunyans. Qui sap què estarem fent d'aquí 10 anys.

Audald Lloret i Villas - Responsable de Xarxes Socials i Blog


ASBTEC ha estat un espai de reptes complerts i de grans amistats; un espai per compartir interessos, inquietuds i sortides professionals; un espai per crear, on “s’aprèn fent” i que em demostra vegada rere vegada que “si t’ho proposes i t’hi esforces, tot és possible”. 

Alba Olivares - Advisory board de l’ASBTEC 


Per mi l’ASBTEC és més que una associació de persones amb interessos científics comuns. Ens permet crear-nos un lloc en el sector i conèixer diferents punts de vista dels mateixos temes. Crea una atmosfera de diàleg i debat entre persones molt diferents i ens enriqueix tant professional com personalment. 

Irene Espelta - Tresorera de l’ASBTEC 


L'ASBTEC sempre ha suposat per a mi una plataforma on trobar recolzament i assessorament professional, però d'ençà que en formo part, hi he trobat una xarxa d'amics que comparteixen les mateixes inquietuds que jo amb els quals poder parlar còmodament sobre qüestions de ciència.

Manuel García - Secretari de l’ASBTEC 


L’ASBTEC ha significat el meu creixement, no tan sols professional, sinó també personal. M’ha acompanyat des dels inicis dels meus estudis i sempre ha representat un entorn on poder compartir idees i impulsar projectes amb tots els membres que en formen part. L’ASBTEC sempre ha sigut la meva escola on m’han ensenyat com assolir els reptes del futur. 

Míriam Fernández - Vice-presidenta de l’ASBTEC


ASBTEC no només és una plataforma que promou i divulga la Biotecnologia sinó també motiva als joves a ser proactius i emprenedors, qualitats molt importants dins del nostre sector. L’associació m’ha ensenyat que per molt joves que siguem, podem tirar endavant tot el que ens proposem amb ganes i empenta. ASBTEC és i serà un espai d’intercanvi d’idees, naixement de grans amistats i de grans projectes.

Silvia Chafino - Presidenta de l’ASBTEC 


Etiquetes de comentaris: